دانلود فیلم پاپیون 1973 با دوبله فارسی

لوکس سافت - دانلود فیلم جدید, سریال ایرانی و خارجی, دانلود انیمیشن

دانلود فیلم پاپیون 1973 با دوبله فارسی

۷۰۶ بازديد

تاریخ انتشار  1973
محصول  فرانسه،آمریکا
زبان  انگلیسی،اسپانیایی،دوبله فارسی
کارگردان  Franklin J. Schaffner
ژانر  درام،جنایی،زندگی نامه
امتیاز IMDb 8.0 از ۱۰
کیفیت BluRay
۱7+ فقط 17 سال به بالا

دانلود فیلم Papillon 1973 با دوبله فارسی

کارگردان : Franklin J. Schaffner

خلاصه داستان : پاپیون 1973 ، آنری شاریر با نام مستعار پاپیون (استیو مک کوئین) فردی است که به اتهام قتل در دادگاهی در فرانسه محاکمه شده و برای گذراندن دوران محکومیتش باید به گویان فرانسه برود. او منکر هرگونه دخالت در قتل است و مدعی است که برای او پاپوش درست درست کرده اند. در طول مسیر، او با لوئیس دگا (داستین هافمن) آشنا می‌ شود. دگا به دلیل جعل اوراق قرضه ملی فرانسه، برای دوران محکومیت راهی گویان است. دگا به مقدار زیادی پول را با خود حمل می‌ کند و اکثر زندانیان همراه آنان این موضوع را می‌ دانند. دگا ناچار می‌شود پیشنهاد پاپیون مبنی بر مراقبت از وی را بپذیرد و در مقابل، هزینه فرار او را متقبل شود. در ادامه …



منبع:هکس دانلود

چطور پاپیون ببندیم؟

واقعیت این است که پاپیون بستن هیچ وقت کار خیلی راحتی نبوده. روش D.A.P.P.E.R در واقع نام اختصاری برگرفته از مراحل مختلف بستن پاپیون است. ما اینجا هستیم تا امروز نحوه صحیح و اصولی بستن پاپیون را به شما یاد بدهیم. همه این موارد در ویدئوی زیر آورده شده و می توانید آن را مشاهده کنید. بسیار خب! بیایید مراحل مختلف پاپیون بستن را با هم یاد بگیریم!

1-طول پاپیون را تنظیم کنید: اولین کاری که باید بکنید این است که با سمت بلندتر پاپیون کارتان را شروع کنید. تفاوت ارتفاع بین دو طرف پاپیون باید 5 تا 7 سانتیمتر باشد.

2-گره ساده بزنید: هر دو طرف پاپیون را روی هم بیاورید. قسمت بلندتر را از زیر عبور بدهید و یک گره ساده ایجاد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.