دانلود فیلم Deep Blue Sea 2 2018

لوکس سافت - دانلود فیلم جدید, سریال ایرانی و خارجی, دانلود انیمیشن

دانلود فیلم Deep Blue Sea 2 2018

۶۸۷ بازديد
دانلود رایگان فیلم Deep Blue Sea 2 2018 با لینک مستقیم
     پیش نمایش اضافه شد     
کیفیت 1080p اضافه شد
کیفیت 480p اضافه شد
        دوبله فارسی اضافه شد        


دانلود فیلم Deep Blue Sea 2 2018

دانلود فیلم خارجی Deep Blue Sea 2 2018 با کیفیت عالی و دوبله فارسی از سرور های لوکس سافت
نام فیلم: Deep Blue Sea 2 2018 | ژانر (موضوع) : اکشن ، ترسناک ، علمی تخیلی
محصول : آمریکا | سال انتشار: 2018 | زبان: انگلیسی ، دوبله فارسی
.:: دارای امتیاز 3.3/10 از 4،180 رای در IMDB ::.
کارگردان : Darin Scott
ستارگان: Danielle Savre, Rob Mayes, Michael Beach
دریای آبی ۲ یک فیلم ترسناک تخیلی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی Darin اسکات است. این فیلم یک فیلم مستقل از دریای آبی است که در سال ۱۹۹۹ به نام دانیل Savre، Michael بیچ و راب Mayes ساخته شد. این فیلم در ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ اکران شد.
اطلاعات بیشتر درباره فیلم:
Calhoun ، برای بازدید از تاسیسات مستقر در دریا تحت نام کارل Durant، یک میلیاردر داروسازی دعوت می‌شود. او و دو نفر از دانشجویان لسلی و دانیل کیم توسط Durant's هم‌کار کریگ برنز در یک قایق موتوری به این ساختمان منتقل شده‌اند. وقتی آن‌ها می‌رسند، Durant و خدمه facility's را ملاقات می‌کنند که شامل مربیان کوسه Trent اسلاتر، مایک Shutello، و جاش هوپر و تکنیسین کامپیوتر آرون Ellroy است. در یک تظاهرات، Durant آرون را به درون آب پرتاب می‌کند و اجازه می‌دهد که کوسه‌ها او را دنبال کنند: در آخرین لحظه ممکن، او از یک کلید برای دور کردن آن‌ها در شکل‌گیری استفاده می‌کند. Durant توضیح می‌دهد که او به طور ژنتیکی مغز پنج نهنگ را تغییر داده‌است تا آن‌ها را باهوش‌تر کند، که enrages را مه‌آلود می‌کند.
گروه متعاقباً در آزمایشگاه مرطوب تشکیل جلسه می‌دهد، جایی که Durant توضیح می‌دهد که دلیل دعوت او به این دلیل است که آلفا شکارچی، بلا، به طرز عجیبی عمل کرده‌است، که به این دلیل است که او باردار است. Durant از این موضوع گیج شده بود چرا که حاملگی او در هیچ تستی بر روی او انجام نشد، و Misty مه‌آلود که تغییرات ژنتیکی آن‌ها این را پنهان کرده بود. پس از آن، بلا بلا را به آزمایشگاه مرطوب می‌آورد، و جاش نمونه‌های بزاق او را می‌گیرد، اگرچه بلا تلاش می‌کند بازویش را گاز بگیرد؛ او به سختی از این کار اجتناب می‌کند. در همین حال، در سطح، کوسه دوم قایق موتوری را به درون یک جعبه کنترل الکتریکی هل می‌دهد و باعث می‌شود که منفجر شود و آسیب قابل‌توجهی بر روی سطح ایجاد کند. سپس کوسه‌ها شروع به هجوم به تاسیسات می‌کنند و کریگ در حالی که بقیه در آزمایشگاه مرطوب باقی می‌مانند، غذا خورده‌است. Misty بعد می‌فهمد که بلا بعد از اینکه به درون استخر رها شد، به کار رفت و یک سری از pups کوسه که به کریگ حمله کردند را به دنیا آورده‌است.



منبع: فیلم تو مووی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.