دانلود فیلم معاون Vice 2018

لوکس سافت - دانلود فیلم جدید, سریال ایرانی و خارجی, دانلود انیمیشن

دانلود فیلم معاون Vice 2018

۲,۳۰۳ بازديد

  تاریخ انتشار 2018
محصول آمریکا
زبان انگلیسی
ستارگان Christian Bale, Amy Adams, Steve Carell
ژانر زندگی نامه،کمدی،درام
امتیاز IMDb 7.2 از ۱۰
کیفیت  720P
17+ مناسب برای افراد بالا 17 سال

کارگردان : Adam McKay

خلاصه داستان : فیلم معاون 2018 ، فیلم معاون یک داستان حماسی و البته سیاسی را بررسی می‌کند؛ داستانی درباره اینکه چگونه دیک چینی از حضور در کنار ریچارد نیکسون، سی‌وهفتمین رئیس جمهور ایالات متحده و مدیریت شرکت هالیبرتن، با پیوستن به کابینه جرج دبلیو بوش و کسب جایگاه معاونت او، تبدیل به قدرتمند‌ترین مرد دنیا شده است. او بعد از به‌دست آوردن این جایگاه، کشور خود و همچنین کل دنیا را به گونه‌ای تغییر داد که ما امروزه همچنان این تغییرات را حس می‌کنیم.

معرفی فیلم : معاون (vice) نام فیلم درام ، کمدی و زندگی نامه، به کارگردانی آدام مک کی، روایتگر داستان دیک چینی مرد عجیب و مرموز تاریخ سیاسی معاصر آمریکاست (در فیلم با بازی کریستین بیل) که از دوران جوانی او تا به قدرت رسیدن در دوران جورج بوش (سام راکول)، زندگی او را روایت می کند. دوران سیاسی که منجر به تحولی عظیم در نظام سیاسی جهان شد و هرج و مرجی عجیب را شکل داد که دامنه آن تا به امروز نیز گریبانگیر کشورهای خاورمیانه را گرفته و رنگ صلح را در آن از بین برده است. این فیلم در هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوبنامزد شش جایزه گلدن گلوب از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد که طی آن، بازیگر نقش اول فیلم، کریستین بیل، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی را از آن خود کرد.

.

Vice 2018 , is a 2018 American biographical comedy-drama film written and directed by Adam McKay. The film stars Christian Bale as former US Vice President Dick Cheney, with Amy Adams, Steve Carell, Sam Rockwell, Tyler Perry, Alison Pill, and Jesse Plemons in supporting roles. Its plot follows Cheney on his path to become the most powerful Vice President in American history. It is the second theatrical film to depict the presidency of George W. Bush, following Oliver Stone’s W.


منبع: www.loxsoft.farsiblog.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.